!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag!

Det är sjukt vad helgerna går fort, jag hinner knappt med.
I fredags så körde jag och camilla skräkfilmsmaraton men pizza och godis, väldigt uppskattat eftersom vi inte hade träffats på hela veckan!!
lördagen och idag har jag spenderat med min kärlek.
Just nu sitter vi hemma hos honom efter några timmar i skogen, ja ni hörde rätt han fick till
och med ut mig i skogen! dock är han just nu helt inne i sitt fifa 11, men det är väl bara att acceptera att spelet är viktigare än mig;)
I morgon åker jag tillbaka till örebro för att spendera lite tid med min bästa vän innan det bär iväg mot göteborg med mamma för lite mor och dotter tid.. 
Hoppas ni har haft en bra helg!!

 

Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: hahaha, eller hur, ojaa, jag säger aldrig nej till lite naken tryckning, ;) <3

2010-10-13 @ 13:37:39
URL: http://margut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback