!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

snö!

När jag drog upp rullgardinen i morse så var det vitt överallt, jag som verkligen inte gillar snö måste erkänna att det såg väligt mysigt ut:)
pricken över i:t vart när jag drog på mig mina raggsockor och oddmolly velorklänningen.
jag gillar hösten då man kan sätta på dig hur mycket mysiga kläder som helst utan att det ser konstigt ut :)

Nu har jag bestämt mig jag tar mitt pickopack och bosätter mig i lilla Nora igen, har fått en jättefin lägenhet och jag känner jag jag vill närmare min familj och vänner, men jag kommer sakna örebro och min pyttelilla etta väldigt mycket men just nu väger familj och vänner tyngre.. jag vill absolut inte bo i Nora hela mitt liv men just nu känns det som bästa alternativet. så i månadsskiftet är jag norabo igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback