!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

26/10-10

God morgon!
hoppas ni har sovit gott, själv har jag hostat sönder min hals inatt.
låg hemma dunder förskyld hela dagen igår men hade hoppats på att jag vart lite bättre idag så jag skulle kunna pallra mig iväg till skolan eftersom min snälla mentor skulle tagit sig tid att hjälpa mig, men tji fick jag;) så idag blir det att försöka sig på studierna själv får se hur det går :P

Måste även börja packa ner mitt hem i lådor igen eftersom jag får nycklarna till den nya lägenheten på söndag och kalle vill komma in i min redan på fredag, tur att jag har så underbara föräldrar som hjälper mig och står ut med mitt flyttande..
Nu ropar matteboken så ska ta en dejt med honom ett tag, hoppas ni får en bra Tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback