!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Tisdag!

Halloj:)
Sitter just nu  i skolan med min älskade Emelie och skriver det sista till våran redovisning i morgon.
Fick reda på slutbetyget i Engelska A, jag som trodde jag inte skulle klara det eftersom jag bara har gått på betvet i ett halvår. men Oj så fel jag hade. jag klarade Godkänt utan problem men han sa att han inte kunde sätta högre eftersom han inte hunnit se vad jag går för. Men jag är hur nöjd som helst endå :)
Emn nu måste jag springa till min sista absolut sista franska lektion :)
Ha en bra dag Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback