!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag!

Halloj!
Veckorna och Helgerna bara flyger iväg nu, Nyss var det 3 meter snö och 20 minus ute och nu är det inte ens en månad kvar till skolan slutar!

Min helg har jag spenderat med dom jag tycker bäst om , I fredags var jag ute och åt med tjejerna från betvet, I lördags hade jag myskväll med Carro och idag har jag träffat Erik Linnea och Viktor och självklart har jag hunnit med och träffat min underbara pojkvän under helgen:)

Nu ligger jag och Linnea i sängen och ska snart sova för i morgon börjar allvaret igen, Först ska jag till doktorn halv nio och sen troligtvis vidare till skolan..

Hoppas ni har haft en toppen helg Sov gott /F


Avslutar med en bild på erik och mig från ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback