!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag!

Halloj:)
Gårdagen spenderade jag som sagt först hos mormor som fyllde 60 och sen uppe i pershyttan med gustav och hans släkt eftersom hans morfar fyllde 80..
Vi var väl hemma runt halv 12 men somnade inte förens vid 4 ungefär eftersom mr G Andersson roade sig med att prata om allt skratta åt allt och hälla ut en halv flaska vatten över mig ;) Han är sååå söt!!

Idag har jag först legat isängen halva dagen med min underbara Pojkvän men sen var han tvungen att åka hem och plugga och jag var tydligen inte tillräckligt stark för att hålla kvar honom (Får allt ta och börja träna)
så när han åkte så gjorde jag mig i ordning och tog med emil ut och köpte glass, sen åkte jag med mamma ut en sväng och plockade blommor.. Nu har jag precis kommit hem Från snyggCc, underbart mysigt med cc&fridus kvällar igen!!  har saknats STARKT!
Men nu blir det sängen för i morgon börjar ju allvaret igen!
Sovgott/F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback