!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

Halloj:)
Igår hade jag och carro en riktig F&C kväll och hon sov här :)
När vi vaknade i morse så åkte vi in till örebro en snabbis och hämtade min telefon som har varit på lagning.
nu sitter jag i sängen men världens huvudvärk. Mosis ska ha fest ikväll så jag ska försöka trycka i mig några alvedon och sätta mig på bussen in mot örebro igen,Saknar ju mina betvet tjejer så hoppas verkligen att den förbannade huvudvärken går över!
Någon som jag också saknar är min prins som är i falun på innebandycup enda tills på söndag:/
men nu ska jag gå ner och sätta på en stor kanna kaffe och ta en alvedon ha en bra kväll/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback