!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

Min dag började med att jag missade bussen till skolan och jag hade nationellt prov direkt på morgonen, i panik och spöregn sprang jag hem igen, Tur att jag har väldens bästa mamma som sätter sig i bilen så jag kommer in till skolan..
Nationella gick som det fick så får väl vinka hej till ig:t i matte A.
nu sitter jag i datasalen och har tema sista passet för denhär veckan..
vi fick även våra betvet tröjor så hela klassen går med likadana tröjor ;)
efter skolan blir det först lite plugg och sen Filmkväll med Erik, Har saknat honom väldigt mycket eftersom vi inte har träffats så mycket på sistonde så det var VERKLIGEN på tiden att det blir av nu :)
och i morgon ska jag Gratta Mormor som Fyller 60 :) och även Gustavs morfar som fyller 80...
Men nu ska jag ta tag i studierna igen är ju faktist sista riktiga fredagen i skolan idag sen är det ju LOV!!
Ha en bra dag /F





                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback