!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

torsdag!

God morgon, eller god förmiddag kanske man säger?
Jag har varit vaken sen kl 6 men inte gått upp på riktigt förens nu.
inatt hade jag min underbara lillebror i sängen så i morse vaknade jag med vällingflaskan som huvudkudde och en stor reva i ansiktet:p tror det börjar bli dax att klippa hans naglar igen.
Det vart ingen skola för mig eftersom vi slutade kl 12 eftersom vi hade inställd idrott och jag ska till vårdcentralen och ta massa prover. tråkigt eftersom jag och snyggEmelie skulle gå på stan efter skolan men vi får ta det imorgon istället :)
Senare kommer nog G :)
Men nu ska jag försöka dölja mitt fina sår i ansiktet med lite solpuder och bege mig till vårdcentralen.
Ha en bra torsdag :)/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback