!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Tisdag!

Halloj :)
Hoppas ni har haft en bra dag.
Min har varit toppen , den började med att jag vaknade bredvid en person som jag tycker väldigt mycket om, sen kom min snygga blondin Emelie på frukost och efter det vart det en promenix ut till skolan:)
vi hann också med våran heliga willys rast :) vid tre kom mamma och hämtade mig eftersom jag skulle till doktorn besöket tog ca 1 timme och sen bar det hem till nora (byn) som gustav hade sagt ;)
Nu ligger jag i sängen och väntar på att Dhw ska börja och efter det ska jag pussa kudden:)
Sov gott Puss /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback