!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Tisdag!

Halloj :)
Victoria sov hos mig natten till idag så det blev en myskväll framför tvn i går och idag har vi spenderat dagen på Marieberg galleria :) Nu har vi precis kommit hem och ska ta en promenad i det fina vädret som verkligen gillas av mig:) Senare ikväll får jag middagsgäster så jag ska ställa mig och göra en skaldjurssallad Fasen va vuxen man känner sig när man inte har någon vuxen i lägenheten ;)
Men nu tjatar victoria på att vi ska gå ut,
Hoppas ni har haft en bra dag och får en underbar kväll Puss/F






Snart sommar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback