!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Påsklov!

Halloj!
Sista dagen i skolan innan lovet gick fort , på matten satt jag och emelie och pratade sommarjobb och på temat var det facebook och msn med emmy som gällde.
Efter skolan gick jag och emelie upp på stan men jag hittade ingenting men jag hann dock missa två bussar hem lyckat frida! När jag kom till nora stog mamma och väntade vid bussen och vi åkte och handlade till tacos, nu har vi precis ätit och jag ska snart ut och gå med miche en sväng, Min man ligger hemma och är magsjuk stackaren hoppas han blir frisk snart så jag kan pussa på honom igen :)
Ha en bra fredag kväll :)/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback