!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

I love it!

solen har lyst hela dagen idag och jag har varit på toppen humör! känns verkligen att våren är på g nu!
jag har spenderat dagen med min älskade Carro vi har varit ute och gått sovit och varit ute och gått igen :)
Just nu är hon på träning men snart kommer hon hit igen och ska sova här MYS!
I morgon blir det skola och efter det ska jag med Emelie som ska pierca naveln 3 gången gillt nu Emelie? ;) efter det så ska jag hem och packa eftersom jag åker till göteborg på fredag, Och förhoppningavis har G blivit friskare så jag får en skymt av honom innan jag åker!
Men nu måste jag ta tag i berget med plugg som ligger framför mig Hoppas ni har haft en bra dag/F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback