!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

hallo!
äntligen slut på veckan , helt slut efter skolan .
Gick tidigare från skolan idag kände att jag inte hade så mkt där att göra eftersom dom andra skulle få betyg på ett arbete dom gjorde innan jag började. när jag kom hem tog jag en promenix i det sköna vädret till ica.
Vid 6 kom våra grannar över på middag och vid 8 gick jag och carro ner och kollade på innebandy , skäms nästan lite över att jag har blivit värsta nörden men vad gör man inte ? ;)
nu sitter jag i sängen och ska snart sova, i morgon ska jag följa med emelie som ska pierca sig i naveln , efter en vecka men tjat från henne om det gör ont eller inte och jag gång på gång har berättat att det går så fort och att man knappt känner det så har hon äntligen bestämt sig så i morgon smäller det :)
Efter det ska jag vidare ut till åsa och stefan, stefan fyller 40 så jag ska vara barnvakt hela kvällen och natten till sackarias mysigt värre :)
Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen sov gott puss/F

meet my halfway!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback