!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

22 mars 2010

halloj :)
Ny vecka och nya möjligheter som mina kära lärare brukar säga ;)
Helgen spenderade jag med min underbara man!
Vi var också på ett års kalas eftersom elsa fyllde :)

Skolan idag gick fort jag glömde mitt busskort i morse så jag fick flörta lite med busschaffören så jag kom hem, på bussen träffade jag jonas vilket var rätt länge sen så vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, Fy vad jag saknar karlsäng. men får se till och ta kvart över 4 bussen fler gånger ;)

i morgon börjar jag kl 8 så det blir en tidig morgon för mig  så nu ska jag lägga mig i sängen och krama kudden eftersom Gustav inte är här.
Sovgott /F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback