!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

1/3-10

Halloj!
Idag var det första dagen i skolan efter lovet. men efter som  jag var på vårdcentarlen med min förbaskade försylning så var jag bara där på temat och mentalaträningen :) Hos doktor fick jag Svaret använd näspray och kom tillbaka igen om du inte blir bättre när jag berättade att jag varit sjuk i flera månader, Mycket klokare och friskare vart jag av det ;)
Efter skolan så träffade jag malin en snabbis och skvallrade lite Länge sedan jag träffade henne så det var mysigt.
Nu sitter jag och snorar och nyser och funderar på om jag skulle ta några alvedon och bädda ner mig isängen, och det lutar faktist åt det :)
Hoppas ni har hafr en bra måndag kram/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback