!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Dålig uppdatering

har det varit nu, jag bara jobbar och sover för tillfället känns det som.
sommaren har gått för fort och snart drar skolan igång igen dock har jag jobbat nästan varje dag hela lovet så jag känner att jag inte riktigt har krafterna som behövs för skolan i höst men än är det några veckor kvar och jag har ju faktiskt 4 lediga dagar snart ;)
På mina lediga dagar i sommar har jag hunnit med en dag i karlsborg hos min morfar, umgåtts med mina underbara vänner och endel ost och vin kvällar, vädret har varit underbart och livet har överlag varit bra :)
Min flytt börjar närma sig med stormsteg och senast sista augusti blir jag örebroare ;)
nu väntar min säng och i morgon blir det jobb igen, ska försöka bli lite bättre på att uppdatera.
Ha det bra så länge Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback