!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Tisdag!

Halloj bloggen!
iskolan idag hände det inte mkt alls. vi hade matte svenska och engelska.
efter skolan mötte jag upp mamma som hade handlat precent åt mig :) En skjorta, 3 tröjor och två midje skärp, jag måste ha varit väldigt snäll på sistonde ;)
Vi gick en till sväng på stan och jag köpte en ny parfym eftersom min var slut denhär gången vart det britny spears midnight fantasy och sen mötte vi pappa och åkte till doktorn. När vi hade varit där så åkte mamma och jag förbi ullisbullis och kollade på deras nya hus jätte fint invändigt men en katastrof invändigt så dom har det dom gör ;) men jag kan lova att det kommer bli superduper fint när det är klart (:
Nu ska jag hoppa i pyjamasen ta några alvedon och sova så har förhoppningsvis min försyldning försvunnit tills i morgon :)
Sovgott ♥/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback