!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

onsdag

Halloj :)
Var på frisörtekniken idag sen åkte jag hem, jag nyser som en galning och näsan rinner, jag som tyckte det räkte med vinterkräksjukan förra veckan men icke.
När jag kom hem berättade min kära carro och att blödde i ögat och inte nog med det hon visade det i sin webbkamra och jag kan bara inte sluta skratta åt det hon gjorde lätt min dag ;)
Innan jag sprang till bussen hann jag in på åhlens och köpte Dhw boxen så jag han nått och underhålla mig med ikväll, känner nämligen på mig att det inte kommer vara så många som vill umgås med mig ikväll.
Så nu blir det att tända ljusen och krypa ner under täcket.
ha en fortsatt bra dag/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback