!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Hemma efter en dag med pappi!

nu har jag precis kommit hem från en shoppingtur med min älskade pappa.
vi pratade också om allt mellan himmel och jord och jag måste erkänna att han är väldigt klok.
nu är jag med erik och vi ska kolla på new moon för han har inte sätt den än !
i morgon blir det förhoppningsvis skola var ju inte där på hela förra veckan så jag skulle verkligen behöva dit i morgon vi håller på med ett tema arbete om drogor och jag har intr ens börjat.
nu kollar erik på mig som om jag vore världens tråkigaste tjej ( han förtår sig nog inte på bloggning) så jag måste väll underhålla honom en stund, men lägger in bilder på kläderna jag köpte lite senare :)
puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback