!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

på fredagar i skolan har vi bara frisörteknik så slutar kl 12, men jag hade ett möte kl 1 så jag gick åt åt lunch med mamma och åsa på java sen gick jag tillbaka till skolan.
mötet gick bra så nu sitter jag och håller mina tummar för att det ska gå egenom kan berätta mer på måndag när jag får besked.
Nu sitter jag hos pappa och har precis ätit havskräftor (som min pappa tror väntar sina barn i huvudet) och räkor GOTT:)
Senare blir det bio och sen ska jag sova här.
vad ska ni göra ikväll??
va ni än ska göra hoppas jag ni får det jätte trevligt :)
Puss på er/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback