!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Dröm!

Inatt drömde jag om J min allra bästa kompis när jag var mindre, vi sprang runt och lekte och försökte para ihop mamma och hans pappa arne det var så verkligt tillochmed hans röda ursnygga pennvässare som jag var lite avundsjuk på var med;)  när jag vaknade kände jag verkligen hur mycket jag saknar honom.. måste medge att jag inte har haft en tanke på honom på flera år snart. Tänk vad en dröm kan väcka gamla minnen till liv. Så det första jag gjorde när jag vaknade var och leta upp honom på facebook och skriva ett litet nonchaland medelande till honom och fråga hur han hade det i storstan så nu sitter jag spänd och väntar på ett svar Från han som förgyllde min barndom och hjälpte mig igenom min första jobbiga tonnårstid!
Tack J för att du fanns Och kom ihåg jag FINNS alltid för dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback