!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

3/1

Halloj!
Skrev precis ett långt inlägg men det försvann.
Tänkte passa på att önska alla en god fortsättning.
det var ju ett tag sen jag skrev här och under den tiden har jag hunnit med både jul och nyår och även umgåtts med mina underbara vänner.
Idag har jag städat kommer före och efter bilder måste erkänna att jag är stolt. jag hatar att städa. jag har också hunnit med en vip kväll på två små gummor med min kära mamma.
nu ska jag lägga upp lite bilder här på bloggen sen blir det Gröt och Dhw!
puss/F

Före!

  

Efter!
  

och så bilder på carro och Erik två av dom snyggaste i nora;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback