!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Tisdag!

Hoppas ni har haft en bra dag Här har solen lyst hela dagen, måste säga att man genast blir på bättre humör när den kommer fram.

Emil är jätte sjuk så min dag har gått ut på att sitta i soffan och kolla på bolibompa men en jätte gnällig sötgöte:)

just nu ligger jag i sängen och kollar på mtv och dricker te med viktor eller ja jag kollar på tv och han har beslagtagit min telefon och spelar spel.

i morgon ska jag ringa min frisör och kolla om hon har tid för mig i morgon hoppas på det eftersom mitt hår börjar bli riktigt slitet nu. och på Fredag åker jag och Carro till stockholm och går på stan mysigt värre.
men nu ska jag återgå till tvn och tekoppen ha en mysig kväll
Kram/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback