!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag!

halloj kände att det var dags att skriva här igen.
det har varit mkt fram och tillbaka när det gäller skolan och jag har varit på mötet hit och dit. men i onsdags bestämdes det att jag skulle få pröva betvet på risbergska, eftersom jag känner att frisör inte riktigt är nått jag vill satsa på vem vill tvätta bort möggel på gamla tanter? men jag ville heller inte börja om 1an igen med dom som är ett år yngre, men invar är en klippa och fixade så jag kunde hoppa in på risbergska utan att gå om så där har jag varit sen i onsdags. så min helg har gått ut på och tänka på hur jag vill göra och just nu lutar det åt risbergska eftersom jag får en bred utbildning och kan bli i stortsätt vad som helst :)
Det känns också som en otrolig möjlighet att verkligen börja om på nytt eftersom det har varit lite upp och ner på sista tiden.
men även fast jag är lite förvirrad så känns det som jag börjar komma till rätta. Jag kanske inte behöver det jag alltid trott jag kanske klarar mig själv? så just nu är det 10000% på framtiden Jag klarar ALLT!!

Hoppas ni har haft en bra helg :)/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback