!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

18 februari

Halloj :)
Hoppas allt är bra med er!
Jag snorar fortfarande och jag har plugg över örona men humöret håller jag fortfarande på topp, Ny klass nya vänner och nya möjligheter Det känns underbart!
just nu sitter jag i ett hav med böcker och anteckningar har seminarium i morgon, det handlar om politik och 1800-talets ideologier måste säga att jag är nervös dom andra i klassen har haft mkt längre tid på sig . som tur är så slutar jag direkt efter så går i skolan från 10 till 11 sen ska jag till nora för jag börjar jobba kl 2 och jobbar enda tills kl 6 men efter det blir det Fredagsmys.
ska försöka bli bättre på att uppdatera här många av mina kära vänner klagar på att jag aldrig gör det till mitt försvar får jag väl säga att Frisör tjejen med all tid i världen till bloggen har blivit en Sam tjej med ingen tid alls till något annat än studera och sova xD
Men nu måste jag ta tag i havet igen
Sov gott /F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback