!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Söndag!

hallo!
Oj vad jag är dålig på att uppdatera. Skärpning FRIDA!

egentligen skulle jag ha åkt till stockholm ihelgen men jag vart sjuk så jag har spenderat min helg hemma.
imorgon är det skola igen och jag och linn ska gå och hämta våra saxar vi beställde.

idag vet jag inte riktigt vad som händer ev ska jag gå ut och gå med malin , har inte träffat henne på jätte läge så vi har nog endel att prata om :P
och jag skulle också behöva göra min matte som jag verkligen inte har orkart att ta tag i utan skjutit det framför mig till sista dagen, Inte bra !.

men nu står emil och drar i mig , ha en bra söndag :) / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback