!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

ny dator!

tjolahopp:)
igår fick jag en ny dator av min älskade pappa så nu kör vi igång med bloggandet igen :)

skolan idag var inte så händelserik fick sluta 1timme och 20 minuter tidigare eftersom våran svenska lärare skulle göra nått och jag hade glömt min dator hemma.

ikväll skulle jag egentligen ha pluggat men jag har verkligen inte ro tilll att sitta stilla och läsa om massmedia :p så det sluta med att jag och erik tog en promenad runt spåret på norvalla och sen åkte vi lite bil.
nu ligger jag i sängen och har precis duschat. i morgon måste jag ta 20 i 8 bussen in till skolan för att sen sitta och lyssna på en föreläsning och shampoo känns i givande. innan jag började på frisör programet trodde jag shampoo var just shampoo men oj så fel jag verkar ha :P

men nu ska jag blåsa håret och sen ska jag pussa kudden, sovgott/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback