!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

kanelbulles dag!

halloj :)
min helg har gått ut på att flytta därför har jag inte hunnit och blogga.
´men i fredags hade jag och cicci myskväll framför idol :) ERIK ska ju vinna ..
i lördags vart det en heldag på ikea och sedan gratta pappa. när vi kom hem kom mulle och åt pizza med oss:)
idag har jag inte gjort mkt alls hade emil ett tag på förmiddagen men sen har jag mest legat i soffan.
nu är Erik och sami här och dom ligger och kollar på tv, vi tänkte egentligen pröva och köra soppatorsk men vi tröttnade :P .
men nu tycker dom att jag är osóciala så ska ta och trötta ut dom med mitt tjat om inegnting:)
pusss / F

 

 

Lite bilder från ihelgen!


Ciccibus!


Cicci emil och frida


mumlon!


mumlon<3


Kommentarer
Postat av: Sami

För det första så var det en riktigt korkad idé att försöka köra slut på bensinen i bilen, varpå det bör framkomma att jag inte var med på den. För det andra så kan du väl ändå försöka hålla dig vaken när du ändå umgås med folk?...Ohyfsat!

2009-10-04 @ 23:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback