!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

HEEELG:D

halloj :)
min skoldag har varit rolig, Först hade vi redovisning om vårat arbete igår och sen spelade lärarna teater och sen lekar på det :)
på samhällslektionen var vi i samlingsalen och kollade på film jag linn, emma och linn målade en såndär gubbe nivet när en målar huvudet och en annan kroppen och så vidare , och vi började asgarva:P dock tror jag bara att det var vi som hade kul xD
sen vart jag jätte kissnödig och när lektionen var slut rusade jag och emma ut och slängde upp dörren i ansiktet på någon kille och sedan hade vi löpartävling till toaletten :)
när jag var klar ställde jag mig utanför och pratade in på toaletten där jag trodde att Emma var och helt plötsligt öppnades dörren och jag forsatte prata enda till jag upptäkte att det inte alls var emma utan nån främmande kille från soprtklassen PINSAMT!
nu sitter jag i min säng och ska snart åka och handla med mamma, Imorgon kommer min moster och sätter i mitt löshår ÄNTLIGEN!
ikväll blir det idol och GOdis
Trevlig fredag allihoppa Pusss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback