!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

hallojsan!

Skolan idag var soft :)
dom första tre timmarna var vi nere i salongen och gjorde inpackningar på varandra hur sköönt som helst :)
sen var det prov om massmedia men det tog bara fem minuter för mig så jag gick och mötte upp mamma på stan och åkte med henne hem :)
när jag kom hem gick jag emilon och erik ut och kollade på änderna nere vid sjön men eftersom jag är livrädd för änder höll jag mig på tryggt avstånd det vill säga vid strandpromenaden medans dom två e:na sprang efter ankorna som om dom var hur snälla som helst :O .
efter det vart jag bjuden på kyckling och klyfrpotatis hos mästerkocken erik :) ´vem tackar nej till det lixom ?
Efter det vart det idol med erik och linnea men jag somnade som vanligt i soffan och vaknade av att dom satt och kicklade mig kul människor;) och inte nog med det drog dom ut mig i kylan för en "raggar" sväng på kylan.
men nu är jag iallafall hemma och ska sova några timmar innan monstret kommer in och väcker mig med hans härliga ALLLO IIIIAAAAA!
puss och godnatt / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback