!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

091023

halloj:)
kvällen var väldigt trevlig först var vi ute och åt mat och sen hem till pappa och spelade wii. jag sög dock men jag fick pappa och rikard och känna sig duktiga och det var väl huvudsaken?
när vi kom till nora igen gick jag ut och gick med cicci i regnet men med rätt sällskap märker man ju knappt det ;)
nu ligger jag isängen och kollar gardiner till mister D Kivelä ;) Han kommer bli galen på mig men någon ordning måste det allt vara och han är ju faktist rätt rolig när han är bitter ;)
I morgon blir det upp tidigt för en springtur? hmm vi får se . jag ska iallafall åka in till ikea med pappa (och JA kolla gardiner ) hahha men nu väntar kudden puss och godnatt/ F

 
Den blir det nog:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback