!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

sista dagen i November!

Halloj:)
vart ingen skola för mig idag hade inte sovit på hela natten så jag orkade faktist inte :/
Så jag följde med mamma till marieberg en sväng :) det blev en stickad tröja och en väska som fick följa med mig hem och mamma köpte även min julklapp ;) Berättar vad det är på julafton :)
När vi kom hem så Åkte jag och Erik och hämtade Emil på dagis och sen linnea vid statoil.
När vi kom hem så var tidningen som fotade våran gamla lägenhet här och tog kort på oss, så håll utkick i hus och hem (tror jag) I vår för då ser ni oss :)
Nu ligger jag och Linnea i sängen och jag Borde egentligen plugga Men istället sitter jag här Bra?? Nej skulle inte tro det ;)
Så nu ska jag ta mig i kragen och lära mig klipptermer på Engelska..
Sovgott :)/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback