!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

New Moon!

Hallojsan!
Igår var det äntligen dags för mig att kolla på den nya twihligt filmen:) OCH JAG ÄLSKAR DEN!
efter all hysteri om Jacob är jag nog den enda som fortfarande är kär i Edward ;)
Jag som har läst böckerna var lite rädd att jag skulle bli besiken på filmen men Icke sa Nicke jag tror nästan man tycker den är bättre om man har läst för då får man svar på mkt man kanske hade undrat över i filmen annars :)

det vart en massa om vad jag tyckte om filmen :p någon som har sätt den och tycker nått annat??:)

men nu ska jag gå upp och klä på mig och ta med Emil på en långpromenad :)


Ha en bra söndag så länge :) / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback