!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag!

halloj:)
Jag har varit sjuk hela veckan och därför inte orkat skriva.
Igår gick jag till skolan vilket var väldigt korkat eftersom jag inte mådde någe bra och inte kunde konsentrera mig på skolan . Några fläter hade jag iallafall med mig i huvudet hem ;)
vid halv 9 somnde jag inne hos mamma och sov där hela natten så stackars robert fick sova på soffan ;)
nu försöker jag få tag på min mentor eftersom jag inte kommer in så jag kan anmäla min frånvaro. (irriterande)
har lovat mamma att följa med henne och handla mat får se hur det går när jag knappt orkar ta mig ur sängen ;)
men nu ropar Emil.
Ha en bra Fredag allihoppa/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback