!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

framtidsplaner.

jag har alltid haft ett specielt band till utlandet och jag har riktigt aldrig känt mig hemma i sverige. jag har alltid sagt att när jag har tagit studenten ska jag inte bo kvar här längre.
det är fortfarande det jag vill. reseledare är en annansak jag alltid har velat kanske också mer rimlit med tanke på att man har familj och vänner i sverige, men jag vet också att mina riktiga vänner stödjer det val jag tänker göra. men ändå är jag så kluven kommer jag verkligen att klara av att lämna allt hemma för att uppfylla mina drömmar och mål med mitt liv hur många kommer fortfarande så kvar och välkomna mig hem med öppna armar om jag bestämmer mig att komma hem igen. eller ja hem kommer jag ju alltid även fast jag bestämmer mig för att ha "mitt" hem på andra sidan jordklotet.
Just nu är jag väldigt glad att jag har 2,5 år kvar i skolan och att jag har tid att tänka igenom det här engång till jag som alltid har varit så säker på att det är det jag vill få ut av mitt liv. men nu har jag blivit så osäker eftersom vissa personer i min närhet reagerar rätt stark och inte alls verkar tycka att jag kommer göra rätt!

ett väldigt snurrit inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer alltid stå m öppna armar åvänta på dig, vad tok du än tar dig för, alskar dig kram å puss mamma

2009-12-17 @ 22:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback