!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

091129

hejhej !
Nu har jag precis kommit hem från julskyltningen , gick en sväng med min mamma och moster ;)
Träffade även Dennis mamma och Annakarin när som var på jakt efter fel saker i skyltfönstret (: Noras Skönaste Tjejer :)♥
nu sitter jag i sängen och funderar på att sova en stund men viktor tjatar om att vi ska hitta på nått så får kanske ta mig i kragen och inte sitta här och deppa, Har hört att man inte mår bättre av det och tror faktist att det är sant, Så jag kanske skulle lyfta luren och ringa den lillafiluren?? :)
men nu skriker mamma att det är mat Bäst att gå ner annars får man väl stekpannan i huvudet ;)
Hejhopp så länge :)/ F♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback