!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

torsdag!

Halloj :)
Inatt sov jag hos Dennis (: sover alltid som bäst med honom fast han snarkar :P
Vi hade svenska prov idag och jag fick vg.
Nu sitter jag här och väntar medans erika duschar, hon ska nämligen sova här inatt för vi ska plugga till so läxförhoret i morgon, det är naturgränser man ska sätta ut på kartor och jag suger verkligen på sånt. Det försvinner lika fort som jag har lärt mig det. Dennis var här nyss och sa hej men nu åkte han till Mulle i dalkars, saknar honom redan känns så konstigt att han inte är här. tror inte jag har varit utan honom en enda dag på flera veckor.
Men i morgon och på lördag är han ledig (: Inte ofta han är ledig inte. Så vi ska in till örebro i morgon när jag har slutat skolan så får vi se vad vi hittar på där jag måste iallafall hem och hämta lite saker hos pappa ..

Men nu blir det plugg sov gott allihoppa / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback