!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Studiedag !

Halloj :)
Min dag började med ett besök hos doktorn kl 9, Dom kolla min hals och bestämde att dom skulle ta bort mina halsmandlar så jag fick en operations tid den 22 april , på min mammas födelsedag .
jag som inte tycker om såntdär som har med knivar och sprutor att göra är redan nervös inför det .
Efter doktorn åkte jag med mamma ut på siba för att kolla på en ny tv . Sen så åkte vi in på stan och mamma fikade med Ullis och jag sprang på stan .
Två kjolar från Gina tricot , en foundation från isadora, en bikini från Hm och strumpbyxor från Hm Fick följa med mig hem idag :).

Men nu ska jag gå ner och kolla om mamma har lust att hitta på nått ha det bra / F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback