!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

onsdag !

halloj :)
Idag har jag varit hemma från skolan , sov ingenting inatt så jag kände att jag inte orkade gå iväg. så istället så sov jag i soffan till kl halv tolv sen tvinga mamma ut mig på en promenad. vi gick upp och fika hos erika och ann eftersom erika också var hemma idag. Efter det så gick vi och hyrde två filmer, systrar i jeans och high school musical 3.
Jag gick också till dennis en snabbis och sa hej eftersom han ska jobba inatt igen, efter det kom pappa förbi och sa hej och sen slängde jag mig isoffan och kollade på high school musical och nu ska jag kolla på systrar i jeans.
Hoppas ni har haft en bra dag och take care / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback