!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Måndag!

halloj :)
Idag har det hänt mkt saker var bara i skolan på en lektion.
Vid två kom min älskade Dennis förbi och sa hej innan han åkte hem för att sova, han har ju jobbat natt idag.
Jag och  malin gick ut en sväng och då stanna vi och kolla på Ringar så om Dennis någon gång skulle komma på att han ska fria till mig så kan han ju fråga malin om ringen.
Den var i silver och så stod namnen på uppansidan så man såg dom och sen datumet innanför , enkel och skitsnygg ;) .
Nu ska jag sätta mig och se om jag kan pyssla ihop några smycken och sen ska jag plugga fysik har tydligen läxa tills i morgon.
Ha det bra / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback