!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

fredag !

halloj (: den här veckan har gått jättefort och jag har bott hos dennis så jag har inte hunnit blogga.
Nu sitter jag, erika och felicia hemma hos pappa vi har varit på stan ,och jag köpte ett par marinblåa fredperry tygskor och ett par bruna chinos(: Dennis skulle komma förbi och säga hej när han har slutat jobba. han ska vara med sina kompisar ikväll. och jag ,erika ,felicia och andrea ska nog till adolfberg. Sen vet jag inte om jag åker hem till nora inatt eller om vi sover kvar här, Den som lever får se (:
Imorgon ska jag träffa Linnea en snabbis sen skulle Vikor och Carro komma förbi en snabbis och hämta lite saker, hoppas dennis kan vara med då (:

Men nu ska jag sminka mig och platta håret ha en mysig fredag allihoppa / F



Haha min pappa säger alltid att erika är lik ior Så här har ni henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback