!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Fredag / lördag

HAlloj(:
Fredagen började med skola vi hade nationella i engelska och jag tror att det gick rätt bra :)
Efter skolan så var jag med mamma och handlade sen åkte jag och erika in till örebro och kollade på bio, vi såg borsta bäst hemma värst . den var faktist väldigt bra. Efter bion gick vi och mötte upp andreas vid pressbyron och sen kom Andrea och Emma , vi gick till mc och dom åt glass sen gick vi ner till järntorget och väntade på emmas buss sen vidare till resecentrum och andreas buss där träffade vi en as skum gubbe som började prata med oss och sa att vi ljög om hans buss xD När vi kom hem så lagade jag ris och köttbullar till mig och erika för makaronerna var slut, Erika skulle gå ut och möta Andre men gick vilse i min trapputgång : p

Idag ska jag snart upp på stan med min pappa sen så ska jag till Nora och träffa Dennis.. Hoppas ni får en bra lördag /F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback