!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Första dagen på veckan.


Halloj (:
Inatt sov jag hos dennis, som vanligt somnade vi inte förens alledes försent för att orka upp till skola/jobb på morgonen .
Men kl 7 ringde kl och det var bara att gå upp, Dennis som hade lovat att se till så jag kom upp ur sängen låg ju såklart och sov :P. Men itid kom jag iallafall (: Skolan gick fort , på So:n satt jag och erika och skicka massa frågor till 118100 (;
Nu sitter jag och erika och kollar på tv och äter tacos vi ska snart upp till henne för hennes mamma har bakat någon kaka som hon prångt vill att vi ska smaka. sen ska vi ner och sola och träna :D
Sen blir det plugg inför redovisningen i morgon och eventuelt ska erika sova här (: .

Men nu väntar Anns kaka Take care / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback