!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Emil och Frida morgon

God morgon :)
Igår kväll var viktor här men jag somande  kl halv 10 i soffan som en stock :P
Så i morse gick jag upp med Emil han kan krypa nu han är så duktig :)
Idag ska jag nog in till örebro och hälsa på moster och Elsa :)

hoppas ni får en bra lördag / F


Här kommer lite bilder från min och emils Morgon :)
(tryck på bilderna för att få dom större)


en glad emil :)


Frida och Emil


en trött men glad Emil


Snygg kombinastion
Rosa skor och röda pyjamasbyxor
När jag skulle natta emil ;)


En slagenhjälte <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback