!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

sista natten med gänget!

halloj, nu var det ett tag sen jag bloggade.
igår/ idag var det paddling med klassen, vi paddlade från fåsjön till nora sjön och tog plaskus över till ön för att övernatta.
Det blåste jätte mkt i fåsjön så det var ett äventyr att ta sig över men när vi kom in i bornsån var det helt stilla :)
när vi kom till ön så bäddade vi i ordning sen vart det bus med klassen några spelade brännboll och andra roade sig med att dra ner mina byxor kul ? nej det tyckte iallafall inte jag.
pw tyckte också att han gjorde sig rolig med att lägga massa saker i M:s säng tror dock inte att hon uppskattade det :P

vart ju inte så mycket sovade på ön , så när jag kom hem somnade jag som en stock och sov ända tills kl kvart över 6 när Dennis telefon ringde för han skulle iväg och jobba.
Nu har jag precis badat och ätit Dinkelgröt och ska snart gå och sova igen så jag är pigg i mogron för då är det ju Fredag ;)
Sov så gott / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback