!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

b&b

halloj :)
nu var det sådär länge sen igen, jag måste skärpa mig !

Men mitt liv har varit upp och ner dom här fem dagarna.

Idag var det b&b i skolan det är massa tävlingar klassvis och uppträdanden jag orkade verkligen inte gå till skolan eftersom jag inte mådde bra eller hade sovit på hela natten. Men gick iallafall ner och kollade på uppvisningarna med viktor:) gav även yvonne en present för tack för dom här åren :)
Efter det så gick jag hem, Dennis var fortfarande hemma så vi åt luch och kollade lite på tv innan han åkte till jobbet. vid halv 2 gick jag och fikade med mamma och följde med henne till linde för att vara barnvakt åt emil medans hon var hos doktorn.
påvägen hem köpte vi kinamat Mums !

efter maten så gick jag och la mig i ett bubbelbad med massa bra tidningar och somande nästan :P nu har jag precis kollar på a cinderella story och väntar på att Dennis ska komma hem men det verkar inte som han har någon lust med det nu så jag går och lägger mig ...

I morgon är det multisport och städning och på torsdag är det skolavslutning och tack och adjö karlsäng :)

Godnatt / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback