!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

mister man 1

står tusen åter eller vad är det man säger?

visst saknar jag dig och alla våra minnen men med dethär har du ju verkligen visat att du inte är den jag trodde, efter det du sagt till andra och jag vet att du inerstinne vet att jag inte skiter i dig meen jag orkar inte att du ska vända allt till det negativa hela tiden. jag älakar dig det vet du men jag tänker faktist inte bara stå här och lådsas som ingenting vi har gjort fel båda två det vet du .. det är inte bara jag och jag tänker inte acceptera att jag får all skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback