!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

Lördag!

halloj.
inatt följde jag med Erik till örebro för att hämta folk men jag somnade som vanligt på väg in ti bilen :P jag är såååå social på nätterna ;) . och idag har jag jobbat några timmar inte alls kul när det förengångskull är fint väder ute men jag och Linnea åker till stockholm på tisdag såpengarna är välbehövliga ;)

Nu sitter jag i soffan och har precis varit ute och cylkat med emil och snart kommer Carrobarro :)

men nu är det  mat ha det bra i sommar värmen :)pussss / F



                                                                                                                      har jag glömt att berätta att jag kom in på frisör ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback