!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Fridas bravader ! -

gråa dagar!

halloj.
jag har verkligen inte haft ork att blogga på ett tag men nu försöker jag igen.
min vecka har varit hur konstig som helst ingenting har varit som vanligt. samtidigt som jag saknar det gamla och trygga så är jag rädd för att gå tillbaka till det. kanske är jag rädd för att fastna där föralltid jag vet inte. men idag ska jag iallafall in till lägenheten med mitt alledes egna lilla snygga Emo. vi ska gå på bio och bara mysa. det är verkligen välbehövligt :) .
så det blir ingen mer bloggning ikväll eftersom jag ska ängna all min tid åt min älskade kompis :).

Hoppas ni får en mysig dag / F♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback